W ramach usług administracyjno-biurowych świadczymy następujące usługi:

  1. sporządzanie dokumentów i pism firmowych
  2. sporządzanie na życzenie Klienta pism urzędowych, uchwał zarządu
  3. porządkowanie i segregowanie dokumentów
  4. przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków
  5. kopiowanie, skanowanie i drukowanie dokumentów na życzenie Klienta
  6. przygotowywanie i opisywanie dokumentów do przekazania do biura rachunkowego
  7. współpraca z biurem rachunkowym w imieniu Klienta
  8. przekazywanie, w tym przewożenie dokumentacji do biura rachunkowego 
  9. przekazywanie dokumentacji do urzędów
  10. pozostałe usługi sekretarskie,
  11. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Miasta)
  12. wyszukiwanie informacji, danych teleadresowych instytucji i firm
  13. zakup i dostarczanie materiałów biurowych
  14. monitoring należności i zobowiązań Klienta
  15. pozyskiwanie ofert w zakresie leasingu, kredytów, kont bankowych, ubezpieczeń 
  16. przygotowywanie dokumentów w różnych formatach,
  17. korekta tekstów, research zadanych treści,
  18. wsparcie administracyjne, w tym zdalne wykonywanie prac biurowych
Strona zbudowana z Kopage
← Zbuduj swoją teraz
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem
Powered by Kopage